Ett år senare

Nu har det gått ett år sen jag och christoffer förlovade oss, inget giftermål så långt ögat kan nå precis som jag vill ha det, ingen stress lixom.
Vi har alltså klarat det första året och förhoppningsvis blir det många många fler.
Sjukt ändå vad det går fort, jag tyckte precis att det var igår jag satte min fina ring på fingret men det är ETT ÅR sen.
Man borde lära sig att tiden går så här fort och att man verkligen verkligen borde njuta av varenda liten sekund.
Idag har vi firat det genom att fylla vårn kyl med mat, haha
Men imorgon ska vi ut och äta gott, kommer bli mys

Livet är bra och det verkar bara bli bättre

Postat av: Maciel

Finaste vänner :)

Ni framkallar det finaste hos varandra.

Älskar er.



Puss och kram från mig, och Lennox.

2010-03-04 @ 16:28:12
Postat av: sandra

äsch, tack fina

älskar er också

2010-03-04 @ 19:58:33
Postat av: elina

Jag trycker på gilla-knappen.

2010-03-05 @ 13:32:44
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: