mmmorgonmys

ligger och myser i sängen, orkar inte dra upp rullgardinen ens. Ligger och lyssnar på go musiken och drömmer mig bort till HUS! Japp nu är jag där, svårt att göra mig nöjd skulle man kunna sig. Vilket evigt tjat men jag har så otroligt lätt för att titta framåt. Är det inte en resa som ska planeras in så är det flytt eller köp av valfri vara eller strya nått annat. Fast jag gillar ju den egenskapen, undrar om cicka gör det? haha
Nackspärr åt beslutsångesten.
Nåja, huss tår nu högst på listan och hemnet är min absoluta favoritsida, borde få provision med tanke på hur länge och ofta jag kan sitta och drömma mig bort.

kommer med inspirationsbilder sen,hejpa

Postat av: Ida

Jag satt och tänkte på det där igår, jag känner mig verkligen instängd i lägenhet på sommaren, ser otroligt fram emot att bo i hus, vilket jag inte har känt innan. Men tänkt vad fantastiskt att gå ut på sin egen gräsmatta och påta i ett eget trädgårdsland och slippa att bo i ett trångt lägenhetsområde

2010-06-08 @ 10:49:53
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: sandra

jag håller med, hus it is i vby, helst vid älven mumma

2010-06-08 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: