lugnet vol.1

i stugan finner jag ro och lyckas hitta mig själv litegrann
lyckas komma ihåg och uppskatta att det faktist gror ett liv i min kropp
här ute bland havsbruset och fågelkvitter kan jag komma undan all vägljud och folkmassorna, samt alla måsten
faktum är att denna semester är ett utmärkt tillfälle att faktist vila, vila,vila
mysa tänka lyssna på go musiken och uppskatta att vara ledig, för det är inte ofta man hinner reflektera i flera dagar och bara tänka på sig själv och inget annat
här ute får jag vara helt utan smink, förstå att det är första gången sen jag började använda smink som jag har varit utan nu i 3 dar i sträck. mitt ansikte får vila, och min själ får balsameras
helt naken metaforiskt talat
haha, det är dock roligt att jag sitter här med datorn, men någon kontakt med världen kan man väl unna sig, jag har ju trots allt tänt en brasa som ligger och knastrar framför mig. mitt hår har ännu inte hunnit torka från min dusch för 1 timme sen men vad gör det, assssååå JAG bryr mig inte,inte myggen heller för dom biter mig ändå
det bästa av detta lugn och tysthet är att jag faktist hör min kropp, igårmorse var det så tyst att jag tyckte eller kanske inbillade mig att det var något som knuffades där inne
underligt men helt fantastiskt, jag tänker fortsätta tro att det är vårt lilla frö som hälsar hej

näe,nu ska jag skruva upp lite john mayer och lösa lite korsord
ikväll när cicka kommer ska vi grilla hamburgare, så sjukt gott och dricka något smarr till



Postat av: Maciel

<3

2010-07-03 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: