ibland är det dom stora händelserna i livet

när jag klappar på min mage idag tänker jag
jag tänker på tiden för ungefär ett år sen
då jag klappade på hennes och han låg där i
tyckte att jag visste vem det var
men vilken överraskning,
liten och underbar såklart
fick mitt hjärta att stanna av många gånger
att nått så litet kan få en att kastas bakåt av förundran, gång på gång
att lilla tillstymmelse till leende kan få ens hjärta att smälta hundra gånger på varandra
längtar
så jag klappar vidare på min egna igen


titta bara!!

nu ett år senare har ena knappt nå hår kvar på huvet,den andra har destå mer,
kryper och klappar händer
mys

Postat av: Maciel

vad fint vännen. mitt hjärta växte. jag tänker på din lilla i magen varje dag, och på dig- och vet, att denna lilla varelse kommer vara underbar och jag älskar din lilla bebis redan. ni bor i mitt hjärta.

2010-07-17 @ 12:38:17
Postat av: LIMPAN

åh vad fint sandra :) fick hurvens när jag läste! hoppas du mår bra

2010-07-22 @ 00:18:58
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: