Vinst osv

Igår följde jag med christoffer på hockey för att vara snäll, var inställd på att jag skulle sitta och behöva låtsas ha roligt för hans skull men jag tyckte att var skit roligt. Om ni såg att en tjej skrika, ha myror i brallan, hålla för ögonen emellanåt och bua åt domaren så var de garanterat jag haha.
Cicka sa innan vi satte oss att dom inte hade vunnit på typ hundra år och att leksand låg bra till så det förmodligen inte skulle bli någon vinst men tji fick han. Det var roligt och vi fick jätte bra platser.

Nåväl, idag lyder andra bullar. Kollar resor och tunisien verkar vara det som lockar mest, får se vad cicka säger när han kommer. Skulle vara kul och frida och danne lyckades följa även fast vi måste åka tidigt på året.
Sen blir det promenad ner på stan för en kaffe.

Nu,lunch

Postat av: Emma

hej! men så himla roligt! jag har inte fått någon info alls, men det borde dyka upp strax tycker jag. då får vi samåka, det blir king. jag hör av mej!

2010-01-13 @ 17:55:56
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: elina

Men åhh! Utlandet, vräme, sol, bad, värme, sol, sol, sol, sol! Ge mig!!!!

2010-01-17 @ 15:15:56
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: