Sista versen

Nu har lugnet lagt sig här på teg, familjerna har tagit sig ut genom dörren och christoffer dammsuger.
Det har varit en jätte bra dag, tack för alla gratulationer.
Har fått mycket fint, mycket fint, är så tacksam över den stora familjen jag har, att dom ens vill komma över och fira mig, dricka kaffe, känna sig obekväma,pina sig igenom den pinsamma tystnaden som kan dyka upp, och tvinga i sig mina säkert hemska cupcakes. Så det kan gå.

Det absolut bästa jag har gjort idag var nog när jag bestämde mig för att damma av dagboken som var allt annat än uppdaterad. Nu ska jag försöka ge den en chans, jag vill komma ihåg hur jag kände, vad jag tänkte, vad jag hade för sockar på mig, vilket té jag tyckte om. Ålders nojja tänker ni säkert men tänk själva, det måste vara världens bästa grej, typ som att blogga fast mer personligt. Något mina barn och barnbarn KANSKE vill läsa.
Nöjd, mycket nöjd.
Juste, nu har vi radio på toa, kan det bli bättre? nu slipper jag höra både min och cickas hemskt gälla sångröst. Bara av att trycka på lampknappen. Herregud vad tekniskt.
Sist men inte minst ett stort tack till min älskade fästman som har öronen öppna och är uppmärksam på vad jag verkligen hade trånat efter. Nu är skorna äntligen mina och jag är happy, dom blänker.

Nu blir det hopp isäng
(Bilder kommer väl imorgon)

Postat av: elina

..."och christoffer dammsuger."



klockren textrad tycker jag! :D

2010-01-08 @ 00:53:36
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: