Helgen får fyra toastar

En bra och mysig helg, i fredags käkade jag och ida lunch här och snackade skit sen såg jag och cicka lets dans och åt gott. Lördag dag var det lugna puckar, njöt av att slippa stressa även fast jag vart tvungen att göra lite ärenden på stan sen kom kvällen och trevligt sällskap inväntades, första förfesten och den blev lyckad. Styrde ihop en god drink som jag kommer göra så många ggr att jag blir less. Utgång och dans och en bakis söndag haha.


(jag och johanna på rex)

Näe faktist så gick jag och cicka ner på stan och satt på barista med en kaffe och mös. Skit härligt, dessutom planerade vi lite hur vårat framtida hus lounge ska se ut och att vi vill åka utomlands tillsammans snart igen.
Livet är gött, sitter och klunkar i mig lite kaffe igen och ska bege mig till jobbet snart.
Hämtade upp 2 st jätte fin ugnsformar från posten idag, gratis är gott.
Visste ni att jag hatade frigolit? om inte så ska ni bara veta hur mycket jag har svurit över dom där rackarns bitarna som flyger omkring, så pass att jag slog sönder ett glas i farten.

mycket information känner jag

Näe på med lite kläder och sen bums iväg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: