Onödigt vetande

Namn: Sandra Lundberg

Piercingar: Japp 4 st

Tatueringar: Försöker hejda mig men jag vet vart jag skulle vilja ha en

Längd: 1,65 isch

Skostorlek: 36

Hårfärg: mörkbrunt

Fräknar: Näe men tycker det är så sjukt gulligt att jag skulle vilja att någon lånade ut ett par st

 

Kär? Ah absolut

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja, rätt nöjd men utlandet skulle jag inte tacka nej till

Tycker du att du är attraktiv? Alla har vi våra dagar

Dricker du? Rosé,rött, drinkar, vatten och cola zero såklart

Röker du? Njet

Vilket schampo använder du? Nå skit just nu

Vilken parfym använder du? DNKY

Vad är du rädd för? Ormar, döden, nålar

Gillar du att tvätta? Absolut inte, men det måste ju göras

Gillar du berg- och dalbanor? Tja, ja

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Blankt

Filmen du köpte? Blankt

Låten du hörde: Något som spelades på radion

Låten du laddade ner? okej nu utgår jag ifrån spotify och då var det en låt som heter Black and gold - Sam sparro

Personen du ringde? Christoffer

Personen som ringde dig? Christoffer

TV-program du såg? The hills

Person du tänkte på? Säg det

 

 

Favorit…

Låt: Finns så många så jag säger allt med coldplay eller amy whinehouse just för tillfället

Sak att göra: Skratta, fota, äta, dansa, mojsa

Sport: Dans

Dryck: Cola zero of course

Kläder: Gillar transparenta plagg, jeans m en vit t-shirt och sneaks, klänningar, you name it

Film: Stomp the yard, alla andra dansfilmer och moulin rouge

Bil: BMW 330

Serie: SATC, och alla reality serier

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Haha, ah

Gråtit över en flicka? Ja, man har väl blivit sviken eller nått liknande

Ljugit för någon? Mjo

Varit i slagsmål? Näe men ack så nära

Blivit arresterad? Japp

Träffat någon från internet IRL?
Ja

 


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? Säkert

Tjejer du kysst? 1 på sin höjd

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ett par st tack och lov

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3 typ varav en gång så hette jag stefan,pinigt

 

Senaste…

Boken du läste? Sämst på läsa böcker, borde med tanke på mitt handikapp

Personen du fick e-mail av? Ellos

Personen du fick brev av? brev?

Personen du fick sms av? Ida

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton

Saken du köpte? Leggings (kan aldrig få för många)

 

 

Vad har du gjort idag? Jobbat,handlat,ätit, sugit på halstabletter

Brukar du svära mycket?
Alltjämt, skamligt

När stiger du upp på morgonen? Helst sent men 9.30 brukar vara stående på en ledig dag

Vad har du på dig? Svarta leggings, sockar och en tischa

Vad ska du göra ikväll? Kurera och se johan falk typ

Vad är du allergisk mot? "falska personer" skämt o sido. Dun vad jag vet

Använder du hårspray? Har ni sett mitt hår? svar nej

Kan du stå på händer? Kunde

Håkan Hellström eller The Ark? Vadå, pest eller kolera

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? OM

Är du glad nu? varken eller, mest less på att känna mig sjuk

Var du glad igår? Tror det

Vad dansar du till? Allt, men älskar dancehall musik såklart

Stockholm är… ? Vår huvudstad, och min bästa vän bor där

Göteborg är… ? Fint på sommaren? vem älskar inte göteborska

Kan du sjunga? I duschen kan alla

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti is the shit

Land du vill besöka? Just nu, thailand,bali typ asien. Sen gärna australien och andra delar av USA och sen lär ju sydamerika vara ett måste


Postat av: Anonym

Har jag smittat dig, min lilla morotskaka?

2010-01-17 @ 20:54:27
Postat av: sorina

vänta nu.. arresterad? i'm intrigued...

2010-01-18 @ 01:34:53
URL: http://smokaccino.blogspot.com/
Postat av: sandra

ja, det har du din lilla stjärtnisse, har så ont i halsen att jag vill kasta mig själv utför ett stup, du fattar.



sorina: det är en hemlis :)

2010-01-18 @ 13:00:09
Postat av: Ida

det var icket min mening! Hur mår du idag?

2010-01-18 @ 14:04:04
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: sandra

Näe det hoppas jag, mår ändå snäppet bättre just nu, brukar ju alltid trappas upp på kvällen ju. Är du kry nu?

2010-01-18 @ 15:33:38
Postat av: Ida

Vad skönt! Jo det brukar ju det...

Ja alltså jag mår ju bra, bara den där jäkla hostan som håller sig kvar

2010-01-18 @ 19:13:47
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: Maciel

Umeå: Norrlands huvudstad, kallt, och min bästa vän bor där



Saknar, aj, puss.

2010-01-18 @ 23:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: