Svullen tjej har svullat

Julhelgen går ju till stor del ut på att äta, och för en höggravid tjej som jag är det obra. Man äter tills man inte orkar stå, och man äter så mycket att fötterna och ansiktet ser ut som en sån där fisk som blåser upp sig när man tar på dom. OTROLIGT smickrande.
Hur som helst så har julhelgen varit massivt fin, gott sällskap, massa kärlek,god mat och fin fina julklappar.
Precis som det ska vara, det enda jag saknar är att få vara med precis alla familjer samtidigt. Nått år blir det våran tur att styra jul,förhoppningsvis i våran framtida villa.
Nog om det, dagarna går och jag jag har varit övervänt i cikus 9 månade redan. Det blev inget julaftons barn tack och lov men nu får han faktist burra sig långt ner och andas frisk luft snart.
Alltså vilka fina julklappar han har fått ,ofödd men ändå så inte bortglömd.
Det är 5 dar till BF, låt dessa dagar gå hyffsat fort och sen övertidsdagarna ännu fortare om det blir sånna.
Jag vill ut och slåss med alla andra på mellandagsrean utan att mitt ansikte ska behöva se ut som att den har blivit attackerad av massa arga bi´n:)

Dagen till ära såg jag ut så hära

Vecka 40


Postat av: Ida

Sötrumpa!

2010-12-26 @ 16:51:12
URL: http://hemmahosida.blogg.se/
Postat av: elina

söt tjej! :)

2010-12-26 @ 20:24:45
Postat av: Anonym

Åh! Du är finast. Kram och puss

2010-12-26 @ 22:49:26
URL: http://Mittfinaliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gose dig:-))))

2010-12-27 @ 00:09:24
Postat av: Maciel

men älskade vackra vän! tänker på dig <3

2010-12-27 @ 14:41:03
Postat av: Zandra

jag tycker du ser riktigt bra ut ju. nu tänker man ju på dig varje dag. åh vilket äventyr som du har framför dig! kraam

2010-12-29 @ 20:12:59
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: sandra

tack va fina ni är!

2010-12-31 @ 11:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: