Såååå räätt!!!!

Här om kvällen blev vi inbjudna till simon och emelie och fick bland annat bebis paket.
Gissa om jag dog 3 ggr på varandra och hoppade jämfota när jag fick se att den här adidas dressen som jag har suktat över låg i?




Alltså jag finner inga ord för hur mycket jag längtar efter att få se honom ha på sig den.
gaah, sjukt nöjd. Tänk att man kan känna så av nå små tygbitar :)

10 dar by the way


Postat av: Maciel

Åhåhåhåh! Du fattar inte hur jag fattar dig, haha. Den är så stört snygg. När L har den på sig kan jag inte sluta tvångshångla med honom. Okej, pussa, men det låter så mesigt. Haha. <3 Snart är han här vännen, drömde om er inatt. Att jag kom och luktade på honom och kramade dig, bara när han var någon vecka (will not happen, U must rest) men det var en fin dröm. Saknar er. Puss.

2010-12-22 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: