Dan före dan

Alltså imorgon har vi BF och imorgon är det nyårsafton. Man trodde ju aldrig att dagen skulle varken närma sig eller komma men nu är det ju faktist dagen före. Helt fantastiskt
Resan är dock inte över, och med tanke på hur jag mår,utan förvärker eller diverse syndrom så kan det här ta lång tid. Hoppas inte för jag är så tragiskt övervänt.
Igår tittade jag lite snabbt igenom mina gravid bilder, haha alltså att jag redan tyckte att jag hade blivit gigantor här känns ju som ett smärre skämt!
Många bäckar små alltså


Femte månaden typ

Postat av: Maciel

MEN ORKA! Så jävla vacker vännen. Iiih, nu är bebben snart häär. Galet <3

2010-12-30 @ 23:10:59
Postat av: Zandra

och om tre månader så kommer du tycka att du var världens koloss dagarna innan du födde. hehe.



lycka till nu om det skulle hända nu i dagarna! jag väntar med spänning. inte lika mycket spänning såklart.



ha en bra nyårsafton och gott nytt år på er! låt nu 2011 bli erat år!



Det skulle vara kanon om du nu fick gå över 13 dagar som vi. och föda barn den 13:e januari. tjugondedagknut å allt :)

2010-12-31 @ 13:15:52
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: