Bind fast mig

Sa jag att jag hade tvättat upp kläderna? dom som är i  hyffsat rätt storlek åtminstone. Har redan 2 fulla lådor, det är ju sanslöst roligt att köpa kläder som inte är till en själv
Hur som helst så var det så fruktansvärt mysigt att hänga upp,beskåda och sen vika ner.



Jag har ju som sagt lite svårt att somna på nätterna och kan vakna jätte pigg jätte tidigt oftast också, inatt däremot var jag vaken as länge och medans så tänkte jag på hur jag skulle kunna möblera om sovrummet. Hade jag inte haft respekt för christoffer som låg och sov hade jag börjat redan då med att mäta och ha mig.
Imorse studsade jag upp ur sängen och började genast planera. Jag hann röra om allt och röra tillbaka det inom en timme sen hann jag dammsuga en vända plus diska. KNÄPP har fått ett ansikte


Postat av: Zandra

Inatt drömde jag om att du fick barn!

2010-12-08 @ 12:16:53
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Josse

Åh! Låt mig tvätta små fina kläder! Så mysigt! Tack för senast fina! Kram!

2010-12-09 @ 20:08:22
URL: http://Mittfinaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: