37

Hallåja
Är hemkommen från en sväng på stan med mina bästa lunchaochgåpåstan favvisar.
Så smått kan jag kryssa av mina att köpa in lista,vilken pers egentligen.
Hur som helst så går jag in i vecka 37 idag och i slutet på denna vecka är han färdigbakad.
Eftersom att jag har sålt min kamera och mitt mest användbara objektiv så står jag nu utan fota möjligheter, eller jo jag har ett telezoom men hur bra funkar det i en trång lägenhet. Näe till veckan kommer den jag ska ha in på lager,happy
Annars då? jag har tvättat upp alla små kläder och skulle typ vilja göra om det minst 5 ggr till för det var så jäkla mysigt och påbörjat att packa BB väskan. Shit vad det är svårt att välja dom första kläderna, jag kan inte. Kommer packa om 75 ggr minst.
Och igår styrde jag upp första julskinkan någonsin på egen hand,så sinnesjukt gott det är på morgonmackan.
Oj så ointressant det här blev, vad vill ni veta?Jag vill bjuda på bild men men men


Helgen ser lugn och fin ut förutom julbak och glöggkväll.Pannacottan är uppstyrd, trevlig helg

Postat av: Maciel

pannacottan haha. du är så sjukt uppstyrd! :) bäst.

2010-12-05 @ 10:09:10
Postat av: Zandra

åh så mysigt. så kul. det är ju baskemig december. tiden går ju så snabbt. snart är lillan tre månader...

hur känns det i kroppen då? får du sova? inga foglossningar och sånt krångel?

ja, det är supermysigt att tvätta bebiskläder. jag är ännu inte less :)

2010-12-05 @ 14:03:00
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: madeleine

Men hej va roligt! Ska du ha en liten bebis! Vad säger mamma då? Hon är väl helt lyrisk kan ja tro ;)

Jobbar ju inte längre på konstnärsgatan eller bor i vännäs så det va ju ett tag sen ja såg er/dej hos dina föräldrar! /Madeleine

2010-12-07 @ 08:56:07
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: