Wild Child

Minst sagt vild
Sparkas och boxas,hickar och gör volter
tror jag?
hur vet jag? det känns bara otroligt lustigt. Vaken när jag sover och sover när man är vaken eller kanske tvärtom, ingen vet!
Så himla spännande
Igår fick jag ett gravidsmycke som nu hänger i en kedja runt halsen och studsar på magen samt låter som en vag bjällra. Den är rund,fin och har 2 fotavtryck på sig
Hoppas han tycker om den för annars är jag körd

Hur som haver
Cicka och jag har en semester vecka ihop helt oplanerat men det tackar vi väl för.
Vi planerar,hänger,hittar på, diskuterar
I veckan blir det en tripp till stockholm med hotel och allt vad det innebär
Snart ska vi trampa ner till någon park och trycka kladdkaka ihop,tjofadderittan
men innan dess borde jag hinna med en runda på fångarna på fortet
OCH en paso doble med per moberg


Postat av: Zandra

åh det är ju så mysigt med rörelserna i magen. hur man kunde märka skillnad vecka från vecka var sparkarna och slagen kom ifrån. i takt med att magen växte så kom buffarna allt högre upp. Nu känns det däremot som om revbenen ska gå av eller urinblåsan spricka. men lika underbart är det ändå. det är tokigt.

2010-08-17 @ 15:40:51
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: