som en fredag ska vara

vaknar med ett panikartat sms
kollar om lönen har kommit
halva kom, halva är vart?
tog det chill
satte på mig förkläde och satte igång med baket, godaste baket
drog på mig hörlurarna och diggade lite lätt med huvud och axel till bra musik i öronen
blev klar med baket,klar med disken
det är cickas dag idag, 23 år sen han föddes och jag har fått vara med i över 4
snart får vi tillskott
idag säger vi hejdå till v 22 och välkomnar 23 med öppna kärleksfulla armar
klappar lite,pratar med lite och sneglar på spjälsängen
overkligt,galet men helt fantabulous

...
massor att stå i
det regnar, snorkel




Postat av: Anna

Du är så snygg!

2010-08-27 @ 14:38:47
URL: http://anet.blogg.se/
Postat av: Maciel

<3

2010-08-27 @ 23:45:41
Postat av: Lillbrorsan din!

Hej Sandra, jag läser denna blogg med jämna mellanrum och försöker hålla ett öga på dig, Cickovic och knodden som komma skall så mycket som möjligt. Du ska veta att jag har det bra här och jag tänker på dig var dag. Hoppas att du har det bra med den växande bulan och du får hälsa Chrille grattis i efterskott och sköta om dig. Kram

2010-08-29 @ 07:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: