sunday means slö dag

vill vill vill att min cykel ska fungera så jag kan börja cykla på jobbet och cykla typ överallt. Det är en sån bra uppfinnig som jag inte har fått använda mig av på länge, kanske har jag glömt hur man gör.Neeeä!
Hade det inte varit för snö kaoset som kom från ingenstans hade jag begett mig ut på utflykt med kameran men jag måste vänta en stund och kanske tappar jag taggen? haha näe
Åh jag som älskar att fota har inte haft en sekund över eller inspiration för att fota. Helst av allt vill jag fota miljöer med människor, tp åka till sydamerika och fota saker och folk och uttryck. Sånt som folk här typ inte går med på :)
Men utomlands får vänta tills i september, kommer bli så king att åka till utlandet och förlänga sommaren lite.

Nu har jag tyvär inga bilder och slut på ord för idag.
Ny vecka imorgon, kommer bli sjukt spännande att se vad den har att erbjuda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: