satsa på maxi

I sommar kommer jag försöka satsa mycket på långa plagg i alla dess former

en favorit
maxi kjolen, yesbox alright






Postat av: Frida

jag får typ flash backs när jag ser kjolen, tror jag använde det jätte mkt någon gång på mellanstadiet, hade en favorit som var vit med pärlor längst ned. haha :)

2010-04-16 @ 13:43:34
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämen huvvaligen. jag gillar inte denna trend. MAN KAN JU INTE CYKLA med en sån LÅNG kjol!! men men, måste väll inse att alla kommer att strutta runt i en, men det tar nog minst ett år tills den slår kommersiellt. vi får allt se ;)

2010-04-21 @ 18:57:22
Postat av: sandra

frågan är om man promt måste välja något långt när man vet att man ska cykla? haha

det hade varit så tråkigt om alla tyckte om samma saker, huvva

2010-04-21 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: