fredags

I fredags hämtade jag upp cicka på jobbet och sen for vi på o´learys i hopp om att få mat inom en halv timme men tror ni det gick vägen? icket, vi satt där as hungriga och förbannade. Träffade på frida och danne som tydligen också hade blivit otroligt besvikna. Jävla skit men vi fick våran mat och sen vart jag avlämnad hos ida.
Vattenpipa och tjejsnack. Vi fulade oss lite framför kameran sen innan vi begav oss en snabbis till origo som är nått student hak.
Blev inte en sen kväll för mig men trevligt hade jag.
Dessa tjejor var jag med








Haha en snabb pinsam grej bara. Idag när jag var ute och gick tänkte jag på russin vilket fick mig att walk´down memory lane (inte allt för länge sen pinigt nog) då jag trodde att russin var en egen frukt. Någon sa att russin var torkade vindruvor och jag skrattade högt i den personens ansikte och var helt övertygad om att hon skämtade. Blond eller hur!

(jätte onödig information känner jag)
Hur kom jag ens att tänka på russin när jag var ute och gick, snork

Postat av: frida

<hade hittat florist grundkurs 20 veckor. tänkte det skulle vara perfekt, vill verkligen göra något annat. men jag kan ju inta ta ett lån för utbildningen för att sedan ta ett lån för att ha råd att leva.. Så jag får väl köra matte, men det blir inte förän till vinter

2009-09-28 @ 20:35:41
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: elajna

Vilka asheta tjejor! =)

vilken tur att min rumpbild inte hittade hit! haha :P puh!

2009-09-29 @ 17:41:33
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: