Favorit i repris

Ännu ett besöks record, så spännande. Över 20 nya läsare
Vilka är ni???

Imorse vaknade jag av att vårdcentralen ringde kvart i 8 på min lediga dag, ovärt som fan.
På måndag ska jag in och lämna prover, ni kan omöjligt förstå vilken panik jag har haft över det? detta innebär ju nålar Vet inte hur det här ska gå men det måste gå.
Lyckades somna om efter att cicka drog på jobbet och sov sedan hejdlöst ända fram tills klockan var 12, eh vad hände?
Nu är jag grymt slö, har precis ätit men funderar på att gå ut i det fina vädret, ikväll är det ju dans som sagt!!

Föresten sånna här lådor är det lite överallt i lägenheten



Postat av: Ida

Varför i all världens dagar ska du ta provet??

2009-09-29 @ 13:39:25
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: frida

visst är det kul, ser att det är nya som hittat till mig oxå. kanske dags jag börjar skriva ngt vettigt då hehe

2009-09-29 @ 17:29:15
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: