Ett år sedan känns som igår

För 3 dagar sen för ett år sen satt vi på flyget på väg till USA Våran alldeles första resa tillsammans. Som vi skrattade och knabbades och upplevde nytt med varandra. Saknar den månaden
Det slutade såklart med att borta är bra men hemma bäst. Nu sitter jag dock och drömmer mig bort till något varmare, till en ny resa tillsammans med christoffer. Det kommer dröjja en bra stund vill jag lova, men så fort lägenheten är färdig ska vi börja på spara till en lång resa igen. Den här gången har jag som sagt riktat in mig på asien, thailand, bali malaysia alla dom där ställena man måste ha varit på. Lätt en månad till, kanske ett år, hah (jo innan cicka skulle tillåta det)
Eller varför inte en sista minuten till turkland :)Bryr mig ej










Postat av: Julia

Klart man gör, dö kommer vi ju alla göra tyvärr! Men dö av svält vill man då klån inte göra :S Vill också ut och resa snart! :)

2009-09-22 @ 21:24:28
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: