citat

"Att argumentera på internet är som att tävla i paralympics, även om du vinner är du fortfarande efterbliven"

Ganska barskt citat men jag skrattar..
(Ta inte illa upp om du råkar vara en person som tävlar i paralympics)

Näe gott folk, idag är det en över en vecka sen jag beställde hem hår produkter som jag är helt utan och vad jag vet har dom fortfarande inte kommit. Springer ut till brevlådan varje morgon i hopp om att dom ska ha anlänt. Idag väntar jag med det tills jag ska iväg på möte så jag slipper bli arg om dom ej har kommit.

Annars fick jag ett jätte trevlig MMS av Lennox imorse, han ska på återbesök på BB och är hur söt som helst i sin sportiga outfit.

Postat av: Ida

Haha, jag kan inte ens kolla på det!

Ja det tycker jag, något i stil med vattenpipa och god dryck?

2009-09-22 @ 16:08:14
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: Maciel

HAHAHA. roligaste citatet.



Miss you. Kom hit.

2009-09-23 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: