Världens bästa

Idag har jag och cicka strosat lite i stan, käkat lunch, fikat, kollat lite i butikerna.
Hittade ett par skor på dna som jag ville ha och la undan dom, sen hade jag faktist klipptid och det gick ba fint. Nu är det minst sagt kortare. När jag var färdig och cicka kom och mötte upp mig så hade han köpt skorna åt mig(bara för att vara snäll som han så fint sa).
Kan man bli lyckligare? Frågan är vad jag har gjort så att förtjäna dom, men nu är dom mina, varma och jätte sköna. Han är bäst på många vis min christoffer!!

Nu väntar middag!

Föresten, ni ska få se ett par bågar som jag tog hem senare

Postat av: Ida

Han är romantiskt den där christoffer! ;)

puss

2009-10-09 @ 18:22:39
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: sandra

jag vet, jag har sån tur :)

2009-10-10 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: