sleepy head

Gick och la mig sent och klev upp tidigt, ingen bra kombination, har aldrig varit.
Dagen har varit lång och full av liv vill jag lova.
Käkade lunch buffé på maxim idag, det var första gången och maten var toppen faktist så dit ska jag fler ggr.
Vi lyckades beställa kakel till köket också så nu är det gjort. På det blev det en arbetsdag såklart, jag somnade i bilen på vägen från stan, så trött var jag.

Nu väntar en tv kväll av rang
Halv åtta hos mig
Mammas pojkar
Inlåst


Och sen var det något mer också.
Angående bågarna ida honey så lovade jag för mycket eftersom att vi inte har våran dator här längre haha men du ska få se.

Något mer?

Postat av: Frida

Haha nä, men det där är bara engångs mössor. om man vill får man ta egen :)

2009-10-15 @ 19:48:07
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: