Middag på harrys

Igårkväll blev jag som sagt bjuden på middag. Det slutade med att vi landade på harry´s.
Förutom att vi alltid har otur med väntetiden när vi är på restaturang så var det underbart att få sitta och vara med varandra. Kvalitets tid är nog bland det viktigaste i ett förhållande. Cicka valde planka och jag tog nån oxfilé rätt. Super gott med kött, yummie.
Kallt som jag vet inte vad var det när vi skulle gå tillbaka till bilen. När är det okej att plocka fram vinterjackan? jag tycker igår.
Vi for på ica och köpte naturgodis sen mös vi resten av kvällen.

Nu är det en ny dag, solen skiner och jag måste göra ett ryck till systemet innan det stänger.
Får väl se vart kvällen slutar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: