Kul, spännande, mera

Så kul när folk vi ställa upp på lite porträtt.
En tjej på jobbet ville att jag skulle ta lite bilder på hennes dotter, så jäkla roligt med utmaningar. Barn är svåra för man måste charma dom och det är inte alltid det lättaste,men det är kul när det går.
Efterlyser fortfarande folk som vill ställa upp på lite porträtt. Kom igen, ställ upp

Så här såg det ut förra gången när ida och elina ställde upp





En liten knodd också



Nu väntar sängen








Postat av: sorina

jag kan ställa upp på några nudieshots. tastefully done of course.

(jag hoppas att du förstår att jag skämtar):)

2009-10-23 @ 00:46:14
URL: http://smokaccino.blogspot.se
Postat av: sandra

haha, ja fast du skippa nudie och ställa upp på vanliga eller hur?

2009-10-23 @ 11:17:58
Postat av: sorina

if you want to, why not? dock vette fan om jag skulle vara en bra "modell" haha

2009-10-23 @ 12:31:10
URL: http://smokaccino.blogspot.se
Postat av: paula

gud vad fina bilder du tagit Sandra, speciellt i svartvitt! Jag vill!!!! :D

2009-10-23 @ 13:05:32
Postat av: sandra

Sorina - absolut, alla är bra modeller, det här är ju trots allt på hobby nivå.



Paula - jag skulle bli super glad om du ställde upp

2009-10-23 @ 21:46:44
Postat av: Paula

Men självklart! det vore super kul :)

2009-10-24 @ 23:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: