Ett försök

På vägen hem från jobbet lyssnade jag på radio och just då pratade dom om svordomar och hur fult det verkligen är och onödigt, vilken fick mig att tänka på mig själv.
Jag svär heeeela tiden, på riktigt. Brist på ord lixom
Så nu hör och häpna ska jag göra ett tappert försök till att sluta svära och jag vill ha hjälp att sluta.
Varje gång jag svär vill jag att min omgivning ska påpeka det. Saken är att jag svär så mycket utan att veta om det och insikten kommer göra att jag skämms.
Men nu ska detta få ett slut, istället ska jag använda mig av andra ord som fy tusan, sjutton också. Skämt o sido, det slutar vi bort omedelbums.
Börjar idag!!

Önska mig lycka till

Postat av: Emelie

Lycka till!!



Det är lurigt sånt där.

Jag ska sluta äta så förblånat med socker.

Kan bli svårt..



Önska mig lycka till!

2009-10-21 @ 16:11:40
URL: http://frumelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: