Äntligen är plågan över

Igår var en jobbig dag kan jag lova.
Började med att jag hade en tid hos läkaren, fick vänta skit länge och byggde upp värsta nervositeten för mig själv för jag visste att någon senare skulle sticka mig i armen. Som tur var fick jag bästa sköterska som lugnade ner mig och var riktigt duktig, jag var rädd som fan och tänkte "herregud nu svimmar jag" flertal ggr, men jag fick sitta kvar en stund efteråt för att inget onödigt skulle hända. Lilla mesen man är!
Varför har ingen berättat att man kan hämta ut bedövningsplåster innan? Det skulle ju underlätta mucho.
Nåväl, det slutade inte där utn jag har tandläkar tid också för att ta bort en jävla massa tandsten. Varför gång hon grävde mig i munnen ville jag lappa till henne för hon var så grymt oförsiktig, helt vansinnigt.
Men nu har jag fräscha gaddar vilket känns väl värt mödan. Det kom in en riktigt tandläkare som kollade till min käke som hoppar till varje gång jag rör på den, han tyckte att det lät hemskt och det gör det också.
Rekommenderade en bettskena som kostade 3000 spänn som kanske ändå inte skulle hjälpa.
Eh få se nu, NEJ tack

Slutade med massage som var ett både jaaa och neeej. Massage kan göra riktigt ont om man är stel och jävlig har jag insett, men ändå skönt efteråt. Jobb efter det.
Min dag tog lixom aldrig slut, men nu är det tisdag och jag funderar på åka in till stan och testa ett par nya bågar.
Skulle va schysst med snygga så man ids ha dom när man behöver dom.
Speciellt nu när jag ska börja läsa matte i november. Igår ville jag hoppa av men jag måste göra bort det.

Juste, 2 dagar senare och reflexskärmarna är här, himla ljuvligt så nu är det minsann bara att sätta igång

NOG OM

Postat av: frida

Här i Umeå, Usm har såman kan boka :)

2009-10-06 @ 13:21:33
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: elajna

Vilken hälsodag!!!

2009-10-06 @ 20:05:31
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: