Inte riktigt läge

Oj vad jag inte har haft tid att blogga den senaste veckan, det har verkligen varit fullt upp gånger en miljard.
Åkte ju till maciel i veckan och träffade min numera favorit bäbis lennox, aaah, jag får typ ryck när jag tänker på honom för han är så jäkla go och bäst bara. Jag känner verkligen bara kärlek för honom, helt sjukt.
Ah det var grymt att vara där iaf men mindre roligt att åka hem. Kommer lägga upp lite bilder sen när jag får tid.
När jag kom hem var det typ jobb och sen fick vi faktist lägenheten. Helgen har endast spenderats där i typ ah 13 timmar i sträck minst.
Det börjar faktist hända grejjor, ni anar inte hur mycket vi har hunnit ändå på typ en helg med tanke på hur det såg ut innan. Och dom som har hjälp oss har varit GULD värda.
Men än är det inte färdigt, inte på långa vägar, jag blev sjuk också så igår blev det lugna puckar minsann.
Äsch nu ska jag försöka packa lite mer grejjor här hemma och städa undan det lilla som finns kvar. Ren och skär MISÄR är det nu.

Känner mig helt bortkopplad från världen denna vecka, jag vet inte vad någon har gjort, vad som har hänt osv, det är inte halv konstig känsla men uppdatera mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: