Tradition

Sitter och lyssnar på en låt som heter tradition och slängs snabbt tillbaka till förra sommaren. Den påminner mig om så roliga äventyr och tider speciellt när vi tog vårat pick och pack med rico och maciel och åkte till stugan, drack vin, grillade, spelade spel, åkte båt, gick på sanddynorna. Livet är bra ibland




Sommaren harinte riktigt börjat men jag längtar redan till nya upplevelser och fler minnen som jag senare kan titta tillbaka på. FETT!

Postat av: maciel

ååh. mysiga tider :)



men du. bilden på dig in my heart. hahaha.



"jobbigt att se dum ut, om man inte är det"

2009-05-13 @ 21:39:51
Postat av: Ida

Haha, jag också! Vet inte huur många inlägg jag läste och det var så jäkla mycket citat. Sjukt roligt, och jag minns varje tillfälle. Haha :)

2009-05-18 @ 18:05:45
URL: http://silica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: