shoo!!

Härlig dag minsann! Jag och maciel tog oss en sväng till stan för att käka lunch, kinamat i stora lass mjummie. Sen fynfade vi massa små kraffs, sånt som man oftast tycker är jobbigt att köpa men som var extra roligt idag. Fett!
Kom hem med ännu mer te från tehörnan, idag blev det sömntuta igen och ett nytt rött te som heter serengeti som är en national park i tanzania som jag har varit på, sett lejon och alla exotiska djur man ser på tv. Har inte smakat på det ännu men det luktade sinnesjukt gott.

Nu har jag smällt i mig en massa hemmagjord köttfärssoppa och snart bär det av på en cykel tur som christoffer har tjatat om. Wish me luck


Postat av: Anonym

sömntuta är riktigt god, den har jag ju på jobbet :)

2009-05-14 @ 13:19:22
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: