seg, trött?lat?sjuk?

Ah denna dag har varit otroligt seg. Måste vaa något som inte stämmer i min kropp, är helt slut men jag sover bra och imorse vaknade jag inte förens halv 10 så det kan inte bero på sömnen.
Tänk om det är från sprutan jag tog igår? haha det var ju en upplevelse för sig. Så rädd som jag faktist är för sprutor fick jag lov att ringa christoffer som blev tvingad att följa med mig, väl där så började jag typ kallsvettas så fort hon sa "följ med mig". Hon tog fram nålen och jag började hyperentiler, "Nä, du behöver inte hyperventiler". Jag försökte förklara hur nålrädd jag var men det verkade inte gå fram för hon viftade den där nålen hejvilt omkring mig. Skulle christoffer berätta den historia skulle den kanske inte vara likadan men det var jobbigt, när hon stack och sprutade in den där vätskan ville jag dö, jag är rädd för smärta, fruktansvärt rädd aj aj, det sprängdes och sen var det över. PUST!
Näe vi kan konstatera att nålar och smärta inte är min grej, alls och jag borde aldrig behöva utsättas för något av dom.

Oj! Idag ska jag unna mig glass, endast för att jag tycker synd om mig själv, älskar glass och glass älskar mig
Äsch


Det här är verkligen min favorit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: