recap

Helgen har varit mycket bra. I lördags åkte vi ut till stugan där vi mötte upp svärisarna, lite små kallt men det gick jätte bra, vi grillade hamburgare, såg robinson, käkade chokladfromage, drack whisky (inte jag dock) och såg någon film på ettan som jag inte kom ihåg vad den hette. Gosch! jag älskar verkligen stuglivet, morgonen efter sken solen och det var näst intill varmt. Käkade frulle, mös till en film, lunch och sedan hem. Redan nu vill jag tillbaka, blir desto roligare när det är riktigt varmt där ute vid havet :)


När vi kom hem så snöade det, hm intressant. Maciel kom och hämtade mig för att sedan bege oss till simone för där vankades grillning. Mumma!!
Vi åt i ty 5 timmar i sträck, jag är fortfarande mätt.
Helgen har gått så sjuktligt fort, det är redan måndag lixom!

Postat av: simone

ja sjukt mätt jag var morronen efter mådde jag fan illa..hahahaha....oooooooops nu fick jag en avvikelse....;)

2009-05-12 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: