Jippie!

Äntligen tog både jag och christoffer tag i oss själva igår och köpte ett gymkort var. Ska definitivt satsa på att bli lite starkare, insåg efter ett yoga pass med jobbet att mina muskler verkligen har förtvinat. Så igår skrev jag snabbt upp mig på ett body pump pass och idag har jag värk i precis alla kroppsdelar men det är grymt skönt också.

Åh just det, för typ en vecka sen var jag med brudarna på iksu och lirade lite beach, har inte rört boll på ett år men det var faktist riktigt roligt och jag saknar det faktist lite, så hösten ser oviss ut just nu. Jag som både vill dansa och spela volleyboll.
Äsch, nu ska vi handla mat på maxi. (Det är roligare att handla på andra ställen ibland).

Peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: