1 Maj

Det var minsann en händelsrik dag. Vaknade inte pigg för fem öre men solen sken så det var bara att ta tag i sig själv. Vi bestämde oss för att vara flitiga så vi for ner på strandgatan och lånade transportern för nya upptäckter i stan.
Vårn nya idé är ju nu att bygga en garderobsliknande grej i sovrummet så k-rauta var ju det som gällde.
Stannade en sväng på blomsterlandet och fick med mig ett fint olivträd som kan leva upp till 2000 år. Åh det här kan jag knappast misslyckas med. (Mina försök till att hålla växter vid  liv fortsätter ännu) Sedan blev jag sugen på att plantera så mörötter och rödbetor blev det också.


Fortsättning följer på dessa

Summa kardemumma blev att vi sågade till virket som christoffer ska börja sätta ihop idag och sådde fröna som synes. Jag är så nöjd så nöjd.

Grattis till Ida som fyllde 21 på 1 Maj också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: