wipeout och klippning

Vilket fantastiskt roligt program, dock är det ju kommentatorerna som är roliga men ändå, jag gillart.

Idag står det frisering på listan, faktum är ju att jag har en sliten rakpermanent som ska klippas bort, det är typ 3 cm kvar som ska tas bort. Brukar inte vilja klippa så myket men nu får det fan vara nog, det ramlar ju loss snart om jag inte tar tag i detta.

Frågan är ju nu hur det kommer se ut, jag har ju kort hår nu redan och om jag klipper ännu mer kommer jag se ut som en pudel utan att överdriva. Det känns inte coolt.. alls!
Nåväl det blir bra, när jag har gått ner ytterligare 1 kilo så ska jag eventuellt unna mig en förlängning. Men det känns ju fan som en evighet bort.


(lennart ville va med på bild idag)

Åhh, nu kom solen, bäst att göra sig taggad, stegräknar tävlingen har ju börjat idag, taggad?
PEACE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: