jag ger dig min dag

igår jobbade jag 12 timmar utan förvarning, inte coolt alls. Det känns ibland som att mitt liv kretsar runt att prata om hur gärna jag inte vill jobba längre och så långt får jag inte låta det gå, så jag släpper det nu.
Hur som helst så hookade jag och maciel och åkte på statoil för att hyra film och köpa ben and jerry´s.
Mycket lyckat, och efter den del skitsnack satte vi oss framför filmen typ sent som vanligt och somnade. Haha verkligen lyckad.

Nu har jag fått en god natts sömn och väntar på bror som ska åka till england 1 mån idag och sedan promenad med maciel. Det blir ba bra

lite te på det här så

Postat av: Maciel

haha, vad patetiskt det låter. hej, vi hyr film och sover under tiden. men vi hann prata massor. promenad i solen! kram.

2009-03-26 @ 11:10:17
URL: http://macielleal.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tusan tack!

2009-03-26 @ 12:12:48
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: