födelsedagsfest + söndagen

Det slutade med att jag faktist tog mig in till elin ändå, och det var värt som tusan.
Måste dock klaga lite på melodifestivalen, otippad vinnare måste jag säga. Haha jag vart sjukt imponerad av elin och elin som kunde alla låtar, bra som dåliga, tummen upp!


Födelsedagsbarnet i guld



Idag har varit en riktigt soft dag. Vaknade sent, hade "död och förintelse" huvudvärk men lät inte det förstöra dagen utan gick ut på lång promenad och sedan övertygade chistoffer mig att åka skridskor. Vansinne vad ont i fötterna man får.
Nu ska jag bänka mig framför tv och eventuellt gå med på att se beck.

Hejba

Postat av: elin (den rödhåriga)

hahaha, jag bara ääälskar mina killerlooks! aa men shit. jag dör! längtar redan tills nästa gång ;)

2009-03-15 @ 22:43:20
Postat av: elin (den guldiga)

Mysunge!

Underbara bilder..

2009-03-16 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: