bildligt talat

Här kommer bilder från i lördags som för övrigt var riktigt roligt, första grillningen gick smidigt. Några självutnämnda grillare blev det som hela kvällen fick påminnas av grillningen genom röklukten. Roligt tycker jag som slapp :)
Och fler gången ska grillen tändas minsann. Det hela slutade på coverclub osv osv.



Hemskt trevligt!

Idag däremot har dagen bestått av något helt annat. Jag hängde på maciel till stan för att lämna bort hugo. Och sedan gjorde vi stan, maciel är ju helt störd ibland, roligt störd däremot, jag hade aaaas roligt. Och vi båda vart nöjda över våra inköp som helt klart är huvudsaken.
Nu inväntar ett par timmars arbete.

PEACE


Postat av: redhed

kolbitarna till grabbarna är det bästa jag gjort på länge ;)

2009-03-30 @ 22:29:15
Postat av: redhed

kolbitarna till grabbarna var det bästa jag gjort på länge! och snygga pics! we like

2009-03-30 @ 22:32:01
Postat av: redhed

kolbitarna till grabbarna var det bästa jag gjort på länge! och snygga pics! we like

2009-03-30 @ 22:32:06
Postat av: Maciel

ekare här ellääh?

2009-03-30 @ 23:51:23
URL: http://macielleal.blogg.se/
Postat av: blond?!

javisst. fridas dator hängde inte med i svängarna! ;)

2009-03-31 @ 00:25:40
Postat av: sandra

Hahah, ni är roliga

2009-03-31 @ 11:02:38
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: