Möhippa och bal

I veckan har jag hunnit med en del faktist, i onsdags var det en möhippa planerad för emelie, riktigt roligt och så hon såg ut när vi överraskade henne kommer jag aldrig att glömma, stackaren fick visa sig inför den stora folkmassan på vårruset, synd att vi inte hann haffa tag i peter siepen(stavas det så?) som var där för det hade kunnat leda till något mer pinsamt, nåväl kvällen blev lyckad och igår var det då dags för jeffs bal, han var jätte fin som vanligt min lillebror. Vi tog lite kort och körde sedan i dom till stan i vårat åk :)
Jag fick ett sms halv åtta imorse av honom och då hade han inte ens lagt sig, jag känner mig gammal som aldrig ens kommer mig för att efterfesta, usch!



Annars har jag varit och gymmat och känner mig tråkigt nöjd även fast det tog halva dagen innan jag ens tog på mig något annat än mina p-jays och nu ska jag fortsätta smälta maten, det blev eftermarinerad fläskfile, grymt gott

Postat av: Anonym

alltså fyfan va kul det var!! ;D

2009-06-07 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: