träna kanske?

Det märks att jag inte har tränat på evigheter, har träningsvärk från i lördags då jag och cicka var tvungna att gå hem vid 3 tiden, ååh det var långt. Får ångest när jag tänker på det, men det gjorde vi bra och däckade 3 sekunder senare.
Ida den lilla råttan hittade en cykel på vägen som hon "lånade".
Nåväl, vännäs dagarna var lyckat as usual, jag har svin roligt och har jätte mycket flumm bilder som jag som vanligt måste ta tag i. Igår fick vi besök och jocke och carro, skit trevligt jag menar det hade man inte kunnat tro dagen innan :)
Semester en vecka till och jag njuter, så skönt att kliva upp elva utan att bry sig, vädret suger ändå.
Hade köpt toning som jag skulle kirra idag men såg att det var färgning och det vill jag ej ha så nu måste jag tillbaka till ica och köpa nytt. annars då? eeeeey, det är höst snart

(oj jag har inte läst igenom detta inlägg)
peace peeps


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: