stugmys

Som sagt så har vi varit i stugan och mer eller mindre inte gjort ett skit, bara tagit det lugnt. Ätit gomaten, druckit vin, löst korsord, promenerat, myst, stug göra enligt mig. Faktum är att dom flesta som äger stuga inte verkar hinna vila och göra sånt som vi passade på att göra utan det verkar vara nya projekt dag ut och dag in, man ska bygga och kippa gräs och plantera och få nya tankar och idéer om man vad ska göra där näst. Själv har jag insett att det nog någon gång i framtiden kommer bli en stugägare, helst vid havet för det har ju visat sig vara en helylle grej.

Vi var ute och gick och som vanligt så tog man sig ett tillfälle att fota blommor, det blir så fina färger


Om man ändå kunde blomsorterna
behöver inte ursäkta mig vid det här laget

Men på tal om att fota så dog jag lite igår när en kamera hittade mig och nu måste jag köpa den
Fan!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: