what up?

Det är helg, eller har det varit helg? jag vet inte, tiden rinner iväg så fort ibland, det är nästan så att vinden tar med sig tiden ibland.
Helgen är något som alltid går för fort, jag tyckte att det var nyss jag var superlycklig över att ha avslutat min sista arbetskväll på veckan och var as nöjd över att helgen såg trivsam ut. Men det var 3 dagar sen.
Jag och christoffer var lediga fredag och då fick jag som jag ville och drog till stan.

Handlade inte så hemskarna mycket men det bästa var nog detox grejjen som jag ska prova nu.
Måste rensa kroppen på alla dåliga ämnen och då dricker man 1,5 l vatten blandat med detoxen. Smakar inte alls illa men jag kommer nog bli less för man ska göra det i 20 dagar.
Jag var bara tvungen att prova nått drastiskt för min kropp känner sig inte på topp tror jag.

Ja och på kvällen blev det vin med maciel och rico, det var uppskattat.

Lördag for jag in till stan och såg volleyboll med elina och ida. Faaan vad jag är sugen på börja igen.
Kanske en gång i veckan? ah det kan funka.

Efter stan kom vi hem och lagade mat, gick ut på promenad till statoil och köpte BJ´s  och hyrde film, sen hem.
En tidig kväll men skönt.

Idag är det mest chill, kollar igenom lite bilder just nu, undrar vilken jag ska bjuda på idag, för som sagt en blogg utan bilder är inge roligt.


Middag och sen jobba natt, blöö det var allt för idag tror jag, hejba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: