Välkommen 2009!

Jag är lite sen med att inviga 2009 på bloggen känner jag.
Nyår var lyckat, verkligen trevligt, dock bakis 2 dagar efteråt, det sög.



Tomtebloss och jag

Jag har sjukt mycket bilder som jag ska ge mig fan på snart. Här ska det "tag" as på facebook.
Körde ölspelet och jonas kom på den genialiska idén att vi skulle jag skulle ta kort på dom som fick dricka inklusive mig själv och "tag"a på fatcebook.
Haha jag har kollat igenom bilderna och dom är sååååå HOT HOT!
Tur att alla är snygga när det väl gäller. Ja jag ska ta tag i det men inte nu, jag har städat hela lägenheten och tagit bort julen. FY FAN V JÄVLA SKÖNT.
Jag får krupp av våra 70´tals julgardiner, det sticks i ögonen.

Nu när det inte blir flytt så måste man omstrukturera lite och gilla läget.

Igår lagade jag middag till mig och maciel. Bacon lindad lax med pepparröra och grönt och vin.
Det var gott så jag åt det sista till lunch idag.Uteslöt dock vinet!

Nä ni, nu får vi se vad denna lördag kväll har att bjuda på.
Peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: