inaktiv . .

Det funkar inte att vara en inaktiv bloggare för det finns så sjukt mycket att ta igen efter fem dagar.
Fredagen var chill till en början, vart bjuden på födelsedags fest hos ida, middag och sen en massa vin och dyl.
Roligt, för att inte glömma lets dance och utgång.
Det var nog första gången på typ någonsin jag har lyckats hålla mig ute tills stängning, men roligt var det och dansa var länge sen så det behövdes.

annars har helgen bestått av att jobba, jobba suger och det är verkligen dags för mig att söka nytt så jag slipper klaga på det varenda dag.

JUSTE! fan jag frida och snart maciel har bokat in sig på att dansa danshall på tisdagar.
Så sinnesjukt roligt, jag är peppad till hundra, äntligen får man göra av med lite överskottenergi på något roligt..

Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: