House

I tisdags så var dancehall nr 2 avklarad.
Lagomt mycket träningsvärk jag har så här 2 dagar efteråt, huvva min mage är inte att leka med.
 Det känns änså lite med träning 1 gång i veckan så nästa termin ska jag satsa på att prova på HOUSE också.
Tittade ¨på det en stund innan våran lektion började och det såg förbannat jobbigt men roligt ut, så jag ska börja spara pengar nu så jag har råd att punga ut till hösten. det blir braaa

Igår var vi på 1 års kalas hos lilla kajsa. Sööööt, man vill bara äta upp henne. Tog en hel del bilder på henne som kommer dyka upp snart, måste bara lägga över dom på datorn,
Använde mitt super objektiv som funkade alldeles utmärkt.

Men nu vankas det schtaan för oss, jag kan inte hålla mig.
Tänkte passa på och få hem lite blommor idag också, våra dör alltid. Hur ofta ska man vattna? det är ju hem trevligt med lite grönt. Jag skulle uppskatta tips på blommor som klarar av att leva under torra omständigheter?

tjenis

Postat av: Emma

vad är detta dancehall för något? det låter grymt kul iallafall. jag skulle behöva tips på en rolig aktivitet!

2009-01-29 @ 13:42:30
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Emma

jag gick faktiskt några gånger på detta afropower dance, det var sjukt roligt! vart håller det till? och är det svindyrt?

2009-01-29 @ 16:05:50
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: