Dagen efter dagen före

Idag är det min andra dag som 21 åring och det känns banne mig inget.
Som jag sa till ida så bär det ara iväg så är man 30. Gaah, ja jag har lite ångest.
Fast det här ska bli ett bra år har jag bestämt. En bra födelsedag fick jag med mycket roliga presenter. Ilbnad kn jag känna mig rätt bortskämd, sen tycker jag synd om alla som blir ännu mer pank efter julen på min bekostnad.
 

Så, vad händer idag ?
Jag skulle iväg på IKSU och spela beach men min kropp sa tyvär nej. Jag måste typ ladda mentalt i flera dagar i förväg.
Fast nu i efterhand tänker jag att jag va dum som bangade, hade kunnat bli en kul grej.

Fast jag hatar verkligen sand.

Efter jobbet for jag iväg på hobbey äffären här i vännäs och köpte jätte mycke snygga papper som jag ska ha till att scrappa. Såå kul, men det finns så sjukt mycket fint att det nästan blir jobbigt.
Fick en hel del papper och blommor för exakt 100 kr. Så nu är det bara att sätta igång fo sho.
Stilren scrapping kommer jag satsa på



Näe,
nu är det matlagning som väntas.
Hejbaberiba

Postat av: elina

jaaaaaaaa, varför banga du!!!!! eftersom du snart är 30 måste man hålla sig aktiv ;)

next time! :P

2009-01-07 @ 19:45:10
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: