Till sverige

Har ni också hört att forever 21 ska komma till sverige?
Inte en dag för tidigt, hoppas bara att det är lika bra som det är i USA bara. Dock är det super trist att alla sådana affärer hamnar i stockholm.
Tänk typ topshop, monki, zara och alla dom där roliga affärerna i umeå, vilken succé.
Shopping i dom här trakterna är inte alls roliga.

Så här efter snöstormen känns allt lungt. Igår var en absolut katastrof dag, herrejesus. Jag slutade tre och kom på den genialiska idén att jag och christoffer skulle ta en hel kväll ihop med mat och sedan bio. Det blir bra tänkte jag.
Men det började så himlarna dåligt, vindrutetorkarna på bilen var jätte isiga och sög, inte att förglömma vädret som faktist fortfarande var under all kritik efter dag nr 3 av snö ös. Jag som körde såg inte ett skit, folk som körde framför mig såg inte heller ett skit vilket resulterade i att man körde 50 som max hastighet. Alla som känner mig vet att jag har världens sämsta tålamod och speciellt i trafiken. Gick inte att köra om för att där var det ju ej plogat. Nåväl för att dra det hela fort och kort så kom vi till stan, pakerade och gick sedan i ovädret till balder där vi tänkte ja taco buffe, MUMS.
Söndagar STÄNGT!!
Ah det slutade med Great Eastern där vi alltid vill ha mongolisk buffe men ingen hade börjat och då får man tydligen inte äta det, snore.
Vi sket fullständigt i bion, var ej sugen så summan av allt slutade i sängen med en hyrfilm som gjorde mig så rädd att jag max sov 4 timmar. Upp och jobba igen, hejba
Nu har jag en paus från jobbet i ett par timmar sen ska jag dit och övernatta och ta dagen imorgon också, Början  på denna vecka känns fantastisk . .
Bitter


Postat av: Ida

2009-02-09 @ 16:40:47
Postat av: Ida

pooop!

vilken film såg ni?

2009-02-09 @ 16:43:07
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: frida

Va, ska dom komma hit? Fan vad najs! Men ja.. håller med dig, Umeå har nog det sämsta klädutbudet någonsin, speciellt nu när Flott har lagt ned. Jag hatar verkligen att alla bra butiker finns nere i Sthlm.

2009-02-10 @ 18:49:58
URL: http://www.fondoflife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: