Grattis på namnsdag sandra

Japp, idag har jag tydligen haft namnsdag. Haha till och med christoffers farmor ringde och grattade mig. Sött tycker jag.

En till dag i umeå har det varit idag. Medans jag väntade på christoffer så letade jag tyg, tyg till nya gardiner. Vi har gjort om lite i vardagsrummet och jag kände för något lite mer vårigt, somrigt kanske. Tyvär så lyckades jag inte hitta ett enda, skit affärer , det fanns inte ett enda som föll mig i smaken, allt jag hittade kändes så "jag provar en annan affär först och hittar jag inget SNYGGARE där så jag väl det då". Suck och stön, det var jätte trist.
Men jag träffade paula och hon lyckades muntra upp mig genom att ge lite gratis prover på mascaror och dyl. Kanon!!

Annars har det varit dans idag såklart. Fan vad kul, jag är fortfarande så nöjd!
hej och hå, nu ska det bäddas ner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: