Första besparingen

I fredags bestämde vi oss för att ta tag i vårat sparande till en alt thailand resa.
Japp så nu är våran resekonto äntligen inte tom. Det känns så bra att spara till något, som när vi sparde till USA resan.
Det ar helt sjukt vad mycket vi hann spara. Får se om vi hinner ta oss iäg till hösten, det skulle vara perfekt.
Däremot har jag börjat spåna lite på en resa till typ sydamerika, jag kan tänka mig att det finns sjukt fina ställen där och mycket att se. Jag ska tänka på den tills vidare.



Alla stjärtans dag var ju då igår, vi spenderade dock fredagen ihop istället pga jobbarhelg för oss båda.
Det blev en mysig dag på stan och mat på restaurang som på kvällen korkade jag upp lite rött och sen kom maciel och rico och gjorde sällskap. Så underbara

Lördag dag var mest lugn innan jag for på jobbet, på kvällskvisten ringde det på dörren och där stod christoffer med rosor. ÄSCH! haha men jag var inte helt oförbered för jag hade just precis handlat lite hjärtan till honom. Jag hade dessutom fått paket med dyra hårprodukter i. Bortskämd man är ibland!
Det blev bra tillslut.

Nu känner jag mig inte riktigt kurrant (stavas det så?) vill mest bara ligga och slöa men en promenad kan nog vara till hjälp snart.

Hoppas ni har haft en bra helg era stjärtnissar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: