Hej mitt vinterland

Hej igen! Efter otroligt dålig uppdatering kan jag nu känna att jag kanske är på gång igen.
Har grymt mycket bilder som jag ännu inte har hunnit visa samt mycket att berätta om. Dessvärre vet jag inte vart jag ska börja. Det kommer nog bli lite bakvänt tror jag.
Igår var det hur som helst de årliga pepparkaks byggandet med familj.
Jag och cicka drog ju förstås hem segern, det var rent utav utklassning när jag i slutet la i en högre växel genom att smälla dit ett stort hjärta gjort av smält socker. Ingenting glamouröst men det räckte ju uppenbarligen till att bli över :) Glögg och julmys helt enkelt. Linn tyckte att vi var väldigt fantasilösa eftersom att vårat hus tydligen såg ut som förra årets exemplar men det kunde vi definitivt inte hålla med om.
Nåväl, lite bilder kanske?




Syskon kärlek


Linn med deras hus

Linn och erik







Vinnarna nollnio,(låt inte ögat missa uteplatsen)


Annars så är det knappast någon som har missat att det är julafton om 3 dagar. Tiden bara springer iväg, tur för mig att jag har hunnit färdigt med alla juklappar så nu kan jag nästan luta mig tillbaka och ta in att det bara är runt hörnet. Men inte alls så mycket pengar kvar på kontot kan jag nu konstatera att nästa jul inte kommer bli lika hysteriskt dyr. Men Jag är nöjd ändå, och härmed välkomnar jag snön och snöovädret med öppna armar för det har defintivt varit efterlängtat.




Postat av: LINN

du var snabb med att lägga upp bilderna!tack :) (tog nästan alla och hoppas att det är ok)

man får väl ta att gratulera vinnarna, trots den fantasilösa designen detta år... men dock så gjorde det stora hjärtat sin charm.

2009-12-21 @ 18:44:49
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: